Volgers

zaterdag 24 november 2012

Geboorte

Tussen het kerstkaarten door ook nog even een geboorte kaartje gemaakt.
We hebben er weer een achter neefje bij!!!

Hier voor heb ik een wiebel schud kaart  gemaakt.
Voor  dit model maak je een cirkel zo groot als je zelf wilt en die vouw je dubbel.Heel simpel eigenlijk
Het dessin papier komt van de kruidvat. Het tekstje heb ik weer in Word-Art gemaakt.
Waar ik het schud materiaal vandaan heb weet ik niet meer,dat heb ik al heel lang en al heel wat kaartjes mee gemaakt.
Dit was het weer voor vandaag nu snel weer verder met de kerst kaarten en nog wat andere projectjes.
Want er zijn nog een paar verjaardagen komende maand en we hebben nog een ander feestje.
                                                              
                                                                    Groetjes Sylvia

.

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart ,ik hou wel van byzondere vormen.
    Leuke combinatie dat schommelen met het schudden.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen