Volgers

vrijdag 16 november 2012

Kerstbal

Vandaag wil ik jullie mijn uitwerking van mijn eerste  kerstbal kaart laten zien.
Het patroon komt van sandrasscrapsels.blogspot.nl
Dit patroon heb ik afgedrukt op groen kaart karton en beplakt met design papier.
Ik heb er een mooie 3-D afbeelding op gemaakt.
Alle materialen die ik heb gebruikt komen van de action.

Nog even een strik erop geplakt. Ik vond het niet nodig om er nog meer versieringen op te maken.

Sorry voor de onduidelijke foto.Daar moet ik nog een beetje op oefenen.

De tijd die bij mijn berichten komen te staan klopt niet.
Elke keer als ik het verander kan ik mijn bericht niet plaatsen,dus daar moet ik nog even achter komen hoe dat zit.

                                                                Groetjes Sylvia



1 opmerking:

  1. Hallo Sylvia ik zag je reactie bij Karin en was zoals zo vaak nieuwsgierig.Erg mooie kerstbal.
    Leuke blog heb je. Ik vind je naam ook super [dubbel] bedacht'.
    Gr Elly
    Ps je hebt je woordverivicatie aanstaan en het is bijna niet te lezen,doe nog een poging.

    BeantwoordenVerwijderen