Volgers

vrijdag 30 november 2012

Uitdaging 2

 Ook met dit kaartje wil ik meedoen op elke kaart een feestje
 Ik weet niet of je met meerdere kaarten mee mag doen aan een uitdaging,
 maar zag dat iemand anders dat wel had gedaan.
 De uitdaging is dus om een kaart te maken in de niet traditionele kleuren.
 Dus geen rood, groen, goud maar bijvoorbeeld paars, turkoois of roze. Ik kon niet kiezen welke ik het mooiste vond.
 Deze roze of de turkoois.


 Ook op dit kaartje heb ik een kant en klare 3-D sticker gebruikt en een kerstboompje en een kerstballetje.
 Een paar sneeuw vlokjes bewerkt met glitter lijm.De tekst is gestempeld.
 Hoop dat alles wordt goed gekeurd en ik mee mag doen aan de uitdaging.
         
                                                                       Groetjes Sylvia
 

3 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart in deze "niet traditionele" kleuren. Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart zeg Sylvia! Bedankt voor het mee doen deze week bij Elke kaart een feestje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig! heerlijk zon vrolijke kerstkaart :) super leuk!

    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen