Volgers

donderdag 27 december 2012

Feest

Zo de kerstdagen hebben we weer overleefd.
Op naar het nieuwe jaar!!!!

De zondag voor kerst hadden we een feestje van mijn broer en schoonzusje voor hun 12'5 jaar huwelijksjubileum.
Natuurlijk had ik voor hun weer iets leuks gemaakt.

 Helaas zijn de foto's een beetje donker geworden. Het was de afgelopen dagen hier niet echt mooi weer.
 Het waren echt donkere dagen voor kerst.
Op het dekseltje van het doosje heb ik twee roosjes gemaakt en chipboard letters geplakt.
En alles bewerkt met glitterlijm.
In het doosje zit een waxinelichtje op batterij en after eight chocolaatjes. En natuurlijk een geldenvelopje.
(staat niet op de foto.) De bloemetjes op het lichtje zijn zelf gemaakt.
Op de buitenkant van het doosje had ik nog een tekstrondje gemaakt met in het midden een brad met dezelfde afbeelding als op het papier.
De waxinelichtjes op batterij zijn te koop bij de action. Dit is een groot formaat waar twee AAA batterijen in moeten.
Het feest was zeer geslaagd en ze vonden het cadeautje erg leuk.

Eerst kerstdag zijn we naar mijn schoonouders geweest.

Ook voor mijn schoonmoeder had ik een doosje met lichtje gemaakt in haar kleuren.
Ze vond het erg mooi.

                                                                  groetjes Sylvia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten