Volgers

zaterdag 12 januari 2013

even wat anders

                                                   Armband van de action.

Voor de kerst had ik een armband gekocht bij de action voor maar 0.79 cent.
Met verschillende bedels eraan en mooie kralen.
Ik dacht die neem ik mee,als je al die kralen en bedels los moet kopen ben je veel duurder uit.
Tweede kerstdag had ik hem voor de derde keer om en ja hoor ik bleef ergens aan haken en knap zei het elastiek.
Maar ik heb hem weer gemaakt,maar dit keer met goede sieradenelastiek.
Mooi toch???
En toen ik toch bezig was dacht ik,ik maak er nog een paar.
 Deze rode kralen komen van de action en de zilveren kralen en bloem heb ik op de markt gekocht.
 Ik dacht maak er ook nog een paar oorbelletjes bij.
En hier nog één in het zwart met zilver. Deze kralen had ik nog en de hart bedel met Boeddha komt ook van de markt.
Het elastiek wat ik heb gebruikt heb ik gekocht in een heel leuk kralen winkeltje in Groningen genaamd Fris!!!!

                                                  Vogels en harten van vilt.

Nu alle kerst spullen weer opgeruimd zijn moet er natuurlijk weer iets nieuws aan mijn deco takken voor het raam.
Maar wat?
Ik dacht het is wel leuk om vilten harten en vogeltjes te maken.
En daar ben ik nu dus druk mee bezig, Het patroon van het uiltje en vogeltje komen van freubelweb.
Ik ben nog lang niet klaar want er moet natuurlijk wat meer aan dan deze vijf dingetjes.
En ik moet nog wat voor mijn vader verzinnen want die wordt volgende week zeventig jaar.
Maar wat maak je voor een man?
Dus ik heb nog genoeg te doen.
                                                                 Groetjes Sylvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten