Volgers

woensdag 2 januari 2013

Oud en Nieuw

Allereerst wil ik iedereen een gelukkig en creatief 2013 wensen.

Traditie getrouw zijn we oudjaar 's avonds met de hele familie om 18.00 uur oliebollen gaan eten bij mijn oom en tante.
Waar we tot een uur of negen zijn gebleven om daarnaar door te gaan naar vrienden waar we het oude jaar uit hebben gezeten.

Voor mijn tante had ik een waxinelicht doosje gemaakt waar zes lichtjes in kunnen.
Aan de binnenkant heb ik een tekstrondje gemaakt met de tekst;gelukkig nieuwjaar,de beste wensen,groetjes Marcel en Sylvia.
Op de voorkant heb ik twee geemboste (geen idee of ik het goed heb geschreven LOL) sneeuwvlokken geplakt en een kant en klare 3-d sticker met verder nog wat sterretjes en sneeuwvlokjes.
De geemboste sneeuwvlokken zijn gemaakt met een mal van Marianne design

Voor mijn vriendin had ik ook een waxinelicht doosje gemaakt en een surprisedoosje.
 Voor dit doosje heb ik het zelfde tekstrondje gebruikt als de vorige,alleen heb ik het hier op een label 
  gemaakt.
       Ook hier heb ik weer een 3-d sticker gebruikt en een foam roosje en een vilten boompje.

                                                                      surprisedoosje
 Op het dekseltje van het surprisedoosje heb ik een grote foam roos en drie papieren roosjes geplakt met    
 daaronder wat raffia. Het hoekornament is geembost met een mal van Marianne design. Plus nog een tekst
 stickertje.

 Het kanten randje om het dekseltje is een kant en klaar randje waarvan ik ooit eens een rolletje van had
 gekocht op een beurs. De 3-d stickers zijn van de action en het dessin papier ook.
                Binnen in het doosje had ik verschillende soorten thee en chocolade koekjes gedaan.
Om het zakje van de koekjes had ik een labeltje gemaakt. (helaas is deze foto niet helemaal goed gelukt)

Zowel mijn tante als mijn vriendin waren erg blij met hun cadeautjes.

                                                                    Groetjes Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten