Volgers

zondag 20 januari 2013

Uitdaging EKEF

Er is weer een leuke uitdaging bij  EKEF

De uitdaging van deze week is; maak een serie kleine kaartjes van 10x 10 cm, clean & simple en voor scrappers onder ons een clean & simple layout.

Ik heb hiervoor vier kaartjes gemaakt.
Ze zijn niet helemaal zo geworden als ik wilde,maar ik dacht ik doe toch maar mee.
Opeens had ik geen inspiratie meer en de printer deed het niet optimaal.
En de kaarten die tot nu toe zijn ingestuurd zijn echt zo mooi dat ik over mijn eigen kaartjes nogal twijfelde.
Maar dit is wat ik ervan gemaakt heb.





Een van de tekstrondjes komt van EKEF en de andere drie heb ik zelf gemaakt in word-art.
De teksten zijn niet helemaal vanmezelf,maar doordat ik op één of andere manier niks kon uitprinten van internet,maar wel dingen uit word heb ik het zo opgelost door de rondjes zelf te maken.
Voor de geëmboste bloemetjes heb ik gebruik gemaakt van een mal van Marianne Design,
het groene bloemen stickerlint komt van de xenos en het dessin papier van de action.
Hoop dat ze in de smaak vallen.

                                                                   Groetjes Sylvia

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt zeg mooi hoor. Leuk dat je meedoet bijEKEF.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes heb je gemaakt.


    Bedankt voor je deelname bij EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi hoor

    bedankt voor het meedoen aan EKEF
    gr Anja DT-EKEF

    BeantwoordenVerwijderen