Volgers

maandag 21 januari 2013

Verjaardagen

Afgelopen weekend hadden we weer twee verjaardagen.
Van mijn nichtje die zes werd en van mijn vader die zeventig is geworden.

Voor mijn nichtje was het niet zo moeilijk om wat voor te maken.
Ze vroeg geld en houd erg van de kleur roze,dus heb ik ook voor haar een doosje gemaakt waar een chocoladereep in past.

 Het dessin papier wat ik heb gebruikt en de bijpassende brad komen van de kruidvat.
 Het tekstrondje heb ik weer zelf gemaakt met een afbeelding van my little pony erop.
 De bloem waar de brad op zit heb ik ook zelf gemaakt.
 Het groene bloemetjes stickerlint komt van de xenos.

 Voor mijn vader vond ik het wat moeilijker om wat leuks te bedenken.
 Het is een  mini cablebox geworden. Het patroon komt van Noor design
Ik had het doosje gevuld met lekkere chocolaatjes. Ik had ook foto's van de zijkanten gemaakt,maar die   zijn helaas mislukt.
Achter het tekstrondje heb ik wat touw en een stukje spinnenweb stof  geplakt.
Iedereen was weer zeer enthousiast over mijn creaties.(LOL)

                                                                     Groetjes Sylvia

1 opmerking:

  1. Leuke site Syl!! Staan leuke dingen op!!

    Groetjes sylvia Wessels

    BeantwoordenVerwijderen