Volgers

zondag 3 februari 2013

Uitdaging 152 EKEF

De uitdaging voor deze week op EKEF is; Gebruik een doily op je creatie.

Eerlijk gezegd dacht ik wat is dat nu weer?
Maar dat is dus een kanten kleedje.

En dit is wat ik heb gemaakt.


Het is een zogenaamde boxkaart. Ik had dit model op veel blogs voorbij zien komen en dacht dat is een leuk idee om geld in te geven, maar ik heb hem zelfs al gezien met baby sokjes erin.
Leuk toch !!!!! (LOL)
Het dessin papier wat ik heb gebruikt is van de action en de foam roosjes komen van de xenos.
De doily die ik heb gebruikt is een kant en klaar kleedje die je normaal onder een gebakje doet.
Het 3-D plaatje had ik nog liggen en daarvan weet ik niet meer waar die van is.
Binnenin de kaart/box heb ik de tekst "een fijne verjaardag" gestempeld. (Helaas is dit niet zichtbaar op de foto.)
Hoop dat mijn creatie in de smaak valt.

                                                                    Groetjes Sylvia

1 opmerking:

  1. Wat een leuke creatie, Sylvia, heel mooi gedaan!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen