Volgers

vrijdag 22 maart 2013

Weer een verjaardag

Afgelopen zondag hadden we weer een verjaardag.
Dit keer van mijn schoonmoeder.
Ze wilde geen cadeaus, maar om met lege handen te komen is natuurlijk geen optie.
Dus heb ik weer wat geknutseld.
Dit keer twee leuke doosjes. Eén gevuld met chocolaatjes en één met zakdoekjes.


 Het model is nagemaakt van een bestaand doosje.
De vlinder is gestempeld en toen uitgeknipt. De kleine roosjes zijn van papier en komen van de trekpleister. De paarse zijde bloemen had ik nog op voorraad.

Op het zakdoekdoosje heb ik ook papieren roosjes gebruikt en een foam roos.
Verder nog wat vlindertjes en plakparels.
Op de achterkant heb ik een vakje gemaakt met daarin een label met vlinder en een leuk plaatje.

En zo zag het eruit toen ik het had ingepakt.

Ze vond het weer erg mooi.
Dit weekend staan weer twee verjaardagen voor de deur.
Dus ik moet nog aan de slag, want ik ben nog niet helemaal klaar.
Voor iedereen een prettig knutsel weekend. Het wordt toch koud, dus prima knutsel weer.(LOL)

                                                                   Groetjes Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten