Volgers

maandag 15 april 2013

Opbergmandjes

Ik had al een tijdje iets in mijn hoofd om wat te maken van tafelzeil,
maar dan moet je dat wel eerst hebben.
Voor een paar week terug was ik bij mijn moeder en die had in de keuken een tafelzeil liggen.
Ik was dat aan het bekijken en toen vroeg ze of ik het wilde hebben.
Ik zei dat ik dat wel wilde,maar dat ik er wel iets van ging maken.
Dat vond ze niet erg.
En dit is het resultaat;
Het is van dubbelzijdig tafelzeil gemaakt, maar omdat ik het met een omslag heb gemaakt heb ik er toch voor gekozen om hem zo te maken dat je de naden niet ziet aan de binnenkant. Dus voor de buitenkant heb ik de vlinderprint gebruikt en voor de binnenkant de kant met stippen.

Zo had ik ook meteen een leuk cadeautje voor het nichtje van mijn vriend die zondag jarig was.
Ze wilde graag geld, maar om alleen een enveloppe te geven vindt ik een beetje saai.
Dus heb ik een geld envelopje gemaakt.

Het dp papier wat ik heb gebruikt komt van de action. En het tekst rondje heb ik zelf gemaakt in word-art.
En die samen met een reep chocola in het mandje gedaan. Voor de opvulling had ik wat kranten door de papierversnipperaar gedaan. En dit is het resultaat;
 

  Nog een leuke label eraan gemaakt en klaar was mijn cadeau.

                                                                     Groetjes Sylvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten