Volgers

zondag 11 augustus 2013

A touch of gold

"A touch of gold" zo luid de challenge  die bij liftchallenge gehouden wordt.

Maar voor ik verder ga wil ik eerst weer twee nieuwe volgers welkom heten.
Dus bij deze Marianne en Bea welkom op mijn blog.

Bij goud denk ik vaak aan de kerst, dus heb ik een kerstkaartje gemaakt.
Misschien heb ik juist wel weer te veel goud gebruikt, maar ik ben tevreden met mijn tweede kerstkaartje van dit jaar.



 Het kaartje heb ik gemaakt met de mal KK7101 van Marianne Design. Daar hoort eigenlijk een kerst balletje bij, maar ik vond het sterretje leuker.
Ook het 3-D plaatje is van MD. Het kwastje heb ik zelf gemaakt.
Fijne zondag allemaal.

Groetjes Sylvia

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan, Sylvia!! Mooie kerstkaart is het geworden!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent niet de enige die gelijk aan kerst denkt bij goud! Leuk de vorm van een kertsboom en mooi de gouden borduursels! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kersten goud is een vaak gebruikte combi. Leuke kerstkaart is dit, met mooie borduursels, het sterhangertje staat ook gaaf. Leuk als hanger! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, hoor, zeker niet te veel goud. heel mooi juist! Leuke details. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen