Volgers

donderdag 8 augustus 2013

Aan de slag met de nieuwe mallen

Hallo iedereen,

Als eerste wil ik Wilma en de dames van Zie Zo Knutsels welkom heten op mijn blog.
Na gister een dag van alleen maar regen vandaag weer een zonnige dag.
En ja wat doe je op zo'n regenachtige dag? Kaartjes maken.

Ik had natuurlijk de prachtige mal liggen van joy crafts die ik had gewonnen.
Na wat opruimen van mijn hobby spullen kwam ik er achter dat ik nog een borduur en embos mal van joy had.
Dus daar ben ik mee aan de slag gegaan.
En dit is het geworden.

                                                                 Een envelopje


                                                           En een bloemen kaart



Dit kaartje wil ik mee laten doen aan de challenge "bloemen" op kleurenfestijn.
Op dit kaartje heb ik gebruikt;
Dessin papier van de action,
Joy Crafts  cutting, embossing en embroidery mal 6002/1103,
Marianne Design creatabels LR0168,
3- D plaatje Marianne Design MB 0104
Plakparels.

Hoop dat iedereen het weer mooi vindt.
Groetjes Sylvia

4 opmerkingen:

  1. Zowel het kaartje als de enveloppe zien er heel erg FLEURIG uit Sylvia.....heel MOOI gemaakt met de mallen van Joy.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg mooi en fleurig uit. Leuk om zo'n mooi envelopje te krijgen. Leuk prijsje heb je gewonnen. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sylvia,ik zag net je kaartjes bij joycrafts voorbij komen en ik wilde toch even complimentjes komen maken.Ik vind dat je mooie creaties gemaakt hebt met je gewonnen producten,mooi geborduurd ook! lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en envelop, en zo fleurig.

    Dank je wel voor je deelname bij kleurenfestijn

    Groetjes en een fijn weekend.

    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen