Volgers

vrijdag 9 augustus 2013

Uitdaging 179

Vandaag een kaartje gemaakt aan de hand van deze schets;

Voor de uitdaging van cards and scrap met als optie cup cakes.

Op het kaartje heb ik een stempel gebruikt van Marianne Design.( Helaas is die niet helemaal geworden zoals ik dat wil.Beetje onduidelijk, maar beter lukte helaas niet. Ik denk dat ik toch maar eens andere inkt moet kopen)
De cup cakes zijn uitgeknipt uit het dessin papier van de action.
Achter het afdrukje heb ik kant geplakt. De tekst heb ik op de computer gemaakt.
Fijn weekend allemaal.

Groetjes Sylvia

8 opmerkingen:

  1. Een HEERLIJK kaartje Sylvia en wat het afdrukje betreft.....die dame stuift teveel met het meel ☺☺☺.
    Fijn weekend en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat zal het zijn Wilma (LOL)
      Bedankt voor je leuke reactie.

      Verwijderen
  2. Een heerlijk kaartje Sylvia. Jammer dat de dame niet duidelijk in beeld is, want ze ziet er leuk uit. Fijn weekend, groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk hoor. Bedankt voor je bijdrage aan cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, Sylvia!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk gelukt is je kaartje! En leuk dat je meedoet bij Cards & SCrap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige cupcake kaart !!
    Leuk hoe je de schets verwerkt hebt.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging deze week van Card & Scrap.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige cupcake kaart. Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen