Volgers

zondag 13 oktober 2013

Herfstkaart

Hallo lieve volgers en mede bloggers.
Wat leuk om te zien dat ik weer een volgster erbij heb. Bij deze welkom Gerie op mijn blog.
Vandaag wil ik jullie een herfstkaart laten zien met daaraan vast een doosje met waxinelichtjes.
De dagen worden al weer korter dus de kaarsjes kunnen weer gezellig aan.

Deze creatie doet mee aan de Oktober candy van krea2day.Helaas weet ik niet meer waar ik het 3-D plaatje van de paddenstoelen vandaan heb.
De blaadjes komen van de xenos en de groene blaadjes heb ik zelf getekend en uitgeknipt.
De brad en de roosjes komen van de kruidvat. Verder heb ik nog wat toefjes raffia gebruikt.
Fijne zondag allemaal.

                                       Groetjes Sylvia

3 opmerkingen:

  1. Sylvia wat een prachtige herfstcreatie, leuk plaatje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sylvia,
    Wat leuk gedaan, mooi met de waxinelichtjes, daar is het nu weer de tijd voor, mooie herfstkleuren, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sylvia, dat is een geweldig mooi werkje voor de herfst. Ik wordt dadelijk je volgertje! Ik nodig je ook uit, een kijkje in mijn winkeltje te nemen. Als je mijn bannertje mee op je Blogje neemt, krijg je een mooie verassing van me (schrijf me het dan eventjes in een kommentaartje in mijn blogspotje). En als je je in de kostenlose niewsbrief in mijn winkeltje inschrijft. Krijg je 15% voor je eerste koopje in het kreative shopje!! Gerie van scraptastish.blogspot.nl is mijn gastdesigner voor het winkeltje! bij "hobby-crafts-and-paperdesign.eu" Tot binnenkort! Vele groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen