Volgers

maandag 6 januari 2014

Het is toch nog gelukt

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik eindelijk mijn drieluik die ik in oktober had gewonnen op facebook bij lets get bizzee
afgemaakt.
Hier het resultaat;



Op het middelste luikje heb ik een foto van onze hond Yordi geplakt de andere plaatjes komen van internet. Het mooie papier had ik bij de action gekocht. En tot mijn verbazing is dat van studio light.
Ik had ook al een paar keer gedacht, wat lijkt dat papier veel op wat ik heb en naar wat beter kijken blijkt dat dus gewoon hetzelfde te zijn. Verder heb ik nog wat pareltjes, houten hartjes en vlindertjes en kant en geweven raffia gebruikt. Veder spreekt het voor zich denk ik.

Groetjes Sylvia

4 opmerkingen:

  1. Hoi Sylvia,
    Dat klopt inderdaad het papier bij Action is van SL..je hebt je 3-luik erg mooi gepimpt, leuke foto en plaatjes, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi gedaan

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke 3luik Sylvia, mooie kleurtjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele MOOIE en LIEVE drieluik Sylvia.....heel MOOI versierd.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen