Volgers

zondag 16 februari 2014

Love

Hallo allemaal,
Hier ben ik nog even weer dit weekend om jullie te laten zien wat ik gisteren heb gemaakt.



Ik heb het woord love van MDF gepimpt. (gekocht bij de action)
Gebruikte materialen;
Dessin papier/karton van Studio Licht, plus de plaatjes/stansjes.
Houten hartjes, vlindertjes en vogeltje van de xenos.
Ticket digi van Noor Design .
Plakpareltjes.
Papieren roosjes.
De onderste rand is een 3-D sticker met glitters.

Deze creatie wil ik mee laten doen aan de challenge  "Valentijn" bij anreda.

Fijne zondag allemaal.

Groetjes Sylvia


5 opmerkingen:

  1. Hoi Sylvia,
    Ja je had het al gezegd op mijn blog hè! Prachtig is je creatie geworden en wat is het leuk om te doen hè! Je hebt er hele leuke materialen voor gebruikt en prachtig fris pa[pier. De vogel met de envelop is een blikvanger ik vind het allemaal schitterend!! Ook je mini album van de w.c rollen die ik even heb gemist is ook heel gaaf! Fijne zondag verder en hobby groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk opgepimpt MDFje Sylvia, prachtige creatie,in mooie kleuren....
    Je vorige creatie vind ik trouwens ook erg mooi....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden hoor! Ik doe het ook regelmatig, letters pimpen, blijft leuk om te doen. Liefs Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi geworden

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend vind ik jou creatie!!!Super.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen