Volgers

maandag 21 april 2014

Card in a box

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie iets zien wat ik de laatste tijd veel voorbij heb zien komen en al heel lang op mijn lijstje stond om ook eens te maken.
Een pop up card in a box.



Ik heb deze gemaakt voor ons nichtje die vijftien is geworden.
Aan de achterkant had ik een vakje gemaakt voor het geld.
De basis is gemaakt van licht groen cardstock met daarop karton wat dubbelzijdig bedrukt is.
De bloemetjes zijn gemaakt met een mal van Marianne Design en de takjes van Noor Design.
In het doosje heb ik 3-D stickers gebruikt.
Hierbij wil ik ook iedereen weer bedanken voor de leuke en lieve reacties op mijn vorige berichtjes.
Ik wens iedereen nog een fijne avond en een mooie nieuwe week.

Groetjes Sylvia

5 opmerkingen:

  1. Je kaart 'in a box' is super leuk geworden!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sylvia,
    Wat mooi gemaakt, ik vind die toverdoosjes ook erg leuk, vooral omdat ze helemaal opgevouwen kunnen worden, leuk gedaan met de sticker..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sylvia wat een leuke box, deze staat ook nog op mijn lijstje, maar eerst nog maar wat DT werk maken....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leuk he om te maken!! Gaaf is deze box, echt iets voor een 15 jarige jongedame!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen