Volgers

zondag 13 april 2014

Scraplings

Scraplings,
Ik had hier nog nooit van gehoord, maar dat zijn dus kleine smalle kaartjes van ong. 7cm x 15cm.
En dit was dan ook de uitdaging bij cards and scrap. Maak twee of drie scraplings.

Gisteravond gingen wij naar vrienden en daarvoor had ik een bloemetje gekocht.
En toen dacht ik het is wel leuk om er nog even een kaartje bij te maken.
Omdat ik dat pas laat in de middag bedacht moest dat natuurlijk even snel gebeuren en toen dacht ik dus aan de scraplings.

Ik heb één gemaakt van een strook wit cardstock en één van paars. Die met het paarse vogeltje heb ik aan het bosje bloemen gedaan met zo'n mini wasknijpertje.
 Ik kan nog net mee doen met de uitdaging, want die loopt tot maandag 14 april tot 23.55 uur

Groetjes Sylvia

6 opmerkingen:

  1. Hoi Sylvia,
    Wat een handig formaat deze scraplings, leuk als cadeaulabel..ze zijn mooi gemaakt, leuk met het vogeltje..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke scraplings zijn het geworden Sylvia, paars is een mooie kleur, om te gebruiken. Het zijn snelle kaartjes met een groot resultaat. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig leuk gemaakt, heel erg gaaf ☺
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel erg leuk geworden. En inderdaad een goed idee om aan een bosje bloemen te hangen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende scraplings!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en vrolijke scraplings heb je gemaak.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij het
    Cards&Scrap blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen