Volgers

woensdag 24 september 2014

cadeau label

Hallo allemaal op deze regenachtige woensdag.
De tijd van feestjes en verjaardagen is weer aangebroken bij ons, dus laat ik weer een cadeautje zien met bijpassend label.

 De basis voor deze label heb ik gemaakt met een Ornare prikmal met paddenstoelen. De blaadjes heb ik gemaakt met stansjes van Lin en Lene Design. De letters zijn gemaakt met de ABC mal van Marianne Design. De letters heb ik bewerkt met glitter.
En hier onder zie je het cadeautje. Een herfststukje, ook zelf gemaakt. Helaas had ik het al ingepakt toen ik me bedacht om er foto's van te maken.

 Deze cadeau label wil ik mee laten doen aan de challenge van  dutch card lovers.
Daar vragen ze om bladeren te gebruiken op je creatie.

Groetjes Sylvia

7 opmerkingen:

  1. Je kunt je stukje toch nog zien door het cellofaan heen, dat label past er perfect bij! Mooi hoor! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow mooie uitwerking van de challenge hoor gaaf al die bladeren. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gemaakt. Gezellig en heel herfstachtig die bladeren bij elkaar. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hoi Sylvia,

    Wat heb je dit schitterend gemaakt zeg ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt mooie kadootjes gemaakt Sylvia. Prachtig herfst stuk en ik kan het nog zien hoor door het cellofaan papier heen! En je post hiervoor met het huisje ook....je zal het maar krijgen...prachtig!
    Fijn weekend en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om zo je kadootjes een leuke tag mee te geven. Creatief hoor. Mooi herfststukje ook.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen