Volgers

dinsdag 2 september 2014

Verhuiskaartje

Hallo allemaal,

Helaas schiet het er nog steeds bij in om bij iedereen een berichtje achter te laten en ik moet zeggen sinds ik veel kaarten al op Facebook voorbij zie komen klik je daar vaak even op vind ik leuk en blijft het daar bij. Wat natuurlijk erg jammer is.
Bij deze wil ik dan ook iedereen bedanken voor de leuke reacties steeds weer.
Gelukkig heb ik tussendoor nog wel tijd voor het kaarten maken zelf. Dat is dan ook een beetje ontspanning voor mij.
Een tijdje terug zag ik bij studio light een leuk vogelhuisje voorbij komen en toen bedacht ik me dat ik dat patroon van Marianne Design ook ergens uitgeprint had liggen.
Dus dat heb ik erbij gepakt en gebruikt om een verhuiskaartje van te maken.

Het houtdessin heb ik van internet en de rest wat ik heb gebruikt komt allemaal van de action.
En de swirl die ik heb gebruikt is van Joy Crafts.
Vind hem zelf erg leuk geworden.
Deze kaart wil ik mee laten doen aan de volgende challenges;
knutsels en kadootjes "Alles behalve rechthoek of vierkant"
Nederlandse kaarten uitdagingen "Alles mag"


Groetjes Sylvia

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee voor een nieuw 'nestje' zeg !!
    Gezellig dat je meedoet bij de NKU.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan! Dank je wel dat je hem laat meedoen bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Heel gaaf gemaakt zeg, mooi ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gemaakt dit vogelhuisje, erg gaaf modelletje, en heel leuk gepimpt. Gezellig dat je mee doet met de challenge van K&K. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen