Volgers

zondag 23 november 2014

trapjeskaart

Hallo allemaal,

Op het blog van Noortje design loopt een erg leuke challenge waarbij je het patroon van een trapjeskaart moet gebruiken. (de maten staan op het blog)
Het was even een werkje voor mij om h'm naar mijn zin aan te kleden. De basis had ik vrij snel klaar, maar toen de rest nog.
Uiteindelijk toch best tevreden over de binnenkant geworden.



 


Op deze kaart heb ik mallen van Noor Design en Marianne Design gebruikt.
De plaatjes heb ik van pinterest. En het dessin papier komt van een blok van de big bazaar.
Deze kaart wil ik mee laten doen aan de volgende challenges;
Noortje-Design : Trapjeskaart
Anreda : Fijne feestdagen
de creatieve zebra : Kerst
Anma creatief :Kerst
dutch card lovers : Gebruik vierkantjes op je kaart

9 opmerkingen:

  1. En nog zo'n leuke trapjeskaart gaaf hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart geworden, Sylvia. Leuk zijn de hertjes.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je mooi gedaan hoor met die trapjes kaart.
    Gezellig dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! ik hou van blauwe kerstkaarten.
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de KERSTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige trapjeskaart Sylvia!. Leuk dat je meegedaan hebt met de "vierkantjes" uitdaging bij DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart en leuke accenten heb je erop aangebracht. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen