Volgers

zaterdag 25 juli 2015

Summertime bonjour

Hallo allemaal,
Vandaag een zomers kaartje op deze regenachtig zaterdag.
De titel slaat op het design papier wat ik heb gebruikt.


De vlinder en het bloemetje daar achter zijn gemaakt met mallen van Marianne Design.
Dit kaartje wil ik met de volgende challenges mee laten doen;

anma creatief "Zomer"
cards and scrap "Zomer"
creapaleis "Alles mag"
hobbyvision "Zomer"
de-egel "Bingo" Ik heb gekozen voor Bloemen, Vlinders, Roze. (Hoop dat het mag omdat ik maar één vlinder heb gebruikt.)

Voor iedereen die vakantie heeft een hele fijne vakantie en hopen dat het weer nog wel weer wat beter wordt.

Groetjes Sylvia

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, Sylvia.
    En wat gezellig dat je mee doet met onze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, Sylvia.
    Dank je wel voor het meedoen bij AnMaCreatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Sylvia en hele mooie frisse vrolijke kleuren!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart,Sylvia.Leuke vrolijke kleuren en een prachtige vlinder.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg leuk kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij Cards & Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart zeg en ik hoop dat de zomer nog niet weg is. Fijn dat je meedoet met de bingo van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen