Volgers

zondag 8 april 2018

Triangel of Tipi kaart

Hallo allemaal,

Het is inmiddels al acht maanden geleden dat ik hier op mijn blog wat heb laten zien.
Veel te lang natuurlijk , want ik snap ook wel dat ik dan volgers kwijt raak.
Het kaarten maken doe ik nog steeds wel , maar alleen de tijd om het hier te plaatsen ontbreekt .
Wel plaats ik geregeld wat op Facebook.
Ook heb ik al heel lang niet mee gedaan met uitdagingen. Maar de kaart die ik vandaag laat zien is er één voor een challenge bij de-egel. Daar hebben ze nu een leuke  tutorial voor een kaart.
Met als optie het thema lente.

 

 
Helaas komen de kleuren niet helemaal goed over.
Op de kaart heb ik malletjes van Noor design en Marianne design gebruikt.
Het papier en de plaatjes komen van de action.
 
Fijne zonnige dag allemaal.
 
Groetjes Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Een super leuke triangelkaart heb je gemaakt Syl...en heel mooi al die lenteachtige details...
    TOPPIE!!!

    groetjes
    en nog een fijne zondagavond
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sylvia, wat leuk dat je aan onze tipi-/triangel-challenge deelneemt. Je hebt een hele mooie uitvoering gemaakt, je had echt het voorjaar in gedachten. Mooie plaatjes/stansen heb je gebruikt en leuk om weer wat van je te mogen zien hier.
    Lieve groetjes Miranda (dt-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen